Technická podpora

Špičkoví administrátoři a další techničtí specialisté jsou k dispozici 24/7

10 let zkušeností
Vlastní TIER IV datacentrum
Globální infrastruktura

O servery se stará tým špičkových administrátorů a dalších technických specialistů, kteří jsou klientům k dispozici 24 hodin denně.

Fast Response Support Team

  • zajišťuje okamžité řešení méně složitých problémů
  • sleduje zátěž serverů
  • stará se o kontrolu logů
    a blacklistů
  • informuje klienta o mimořádných událostech

Senior Linux Admin Team

  • spravuje servery a řeší složitější problémy
  • nastavuje a updatuje servery
  • komunikuje s klientem ohledně změn nastavení
  • poskytuje klientovi rady

HW/DC Team

  • tvoří ho profíci na hardware a infrastrukturu datacentra
  • opravuje servery do 60 minut
  • montuje a instaluje servery
    v datacentru
  • přijímá veškeré požadavky týkající se dedikovaných serverů

*Ve VSHosting funguje na pozadí ještě řada technických týmů, které pomáhají zajišťovat celkový chod firmy.

Garantované parametry technické podpory

Spojení s administrátorem

do 60 vteřin

Oprava serveru při HW poruše

do 60 minut

Managed servery

plně spravované výkonné fyzické servery s technickou podporou do 60 sekund

Dedikované servery

fyzické servery k pronájmu se servisem do 60 minut

Server Housing

umístění vašeho serveru v nejmodernějším datacentru ve střední Evropě od 1095 Kč

Technická podpora v číslech

Denně
vyřídíme
250 požadavků
Denně reagujeme na více než 1,000 monitoring událostí
Průměrná čekací doba na vyřízení požadavku less than20 minut
Průměrná doba opravy hardware méně než30 minut
Průměrná doba čekání na telefonu méně než50 vteřin

Další výhody naší podpory

10 let zkušeností se správou téměř 5000 serverů.

Zkušenost se správou serverů v internetovém prostředí (e-shopy, portály s velkou návštěvností, intranety, i-gaming projekty).

Správa opensource produktů. Jsme zvyklí se nespoléhat na podporu třetí strany, ale sami na sebe.

NON-STOP podpora: +420 246 035 835