Spouštíme nový informační systém a klientskou zónu!

Publikováno: 14.11.2018

Před dvěma lety jsme začali aktivně pracovat na novém informačním systému a klientské zóně. Ten starý tu byl s námi 10 let a již nevyhovoval našim potřebám s ohledem na nové služby a množství klientů. Klientům klientská zóna nenabízela příliš komfortu. To vše se nyní změní. Den D je 3. 12. 2018 (klientská zóna) a 1. 1. 2019 (informační systém).

Co přesně se změní?

KOMFORTNÍ ROZHRANÍ

Nová klientská zóna se bude nacházet na nové url https://admin.vshosting.cloud, ze staré URL admin.vshosting.cz však budete na novou přesměrováni. Celé klientské zóně jsme věnovali obrovskou péči a úsilí z pohledu UX. Budeme tedy zvědaví na vaši zpětnou vazbu.


 

UŽIVATELSKÉ ÚČTY A OPRÁVNĚNÍ

Klientské kontaktní osoby (technické, ekonomické a hlavní kontakt) budou zmigrovány 1:1 ze současného informačního systému. Novinkou je uživatelské oprávnění typu “administrátor” – tedy hlavní účet. Doteď byl tento uživatel vždy maximálně jeden, nově si klient bude moci zakládat další uživatele s plnými právy, či je mazat (systém hlídá, aby zůstal vždy minimálně jeden uživatel s oprávněním administrátor). Uživatel s právy “technický správce” je tedy stejný jako dnes – má právo vidět grafy zatížení a komunikovat s technickou podporou. Uživateli s rolí “ekonomický správce” jsou zpřístupněné detaily služeb včetně faktur, plateb apod.


 

NOVÉ GRAFY PRO MANAGED SERVERY

Velkou inovací jsou grafy zátěže serveru, které jsou podstatně praktičtější a použitelnější než tomu je v případě munina či grafany. Odkaz na původní statistiky serverů bude dočasně v klientské zóně zachován. Techničtější klienti jistě ocení možnost získávat data o zatížení serverů přes REST API.


 

POHODLNÁ KOMUNIKACE A SPRÁVA TÝMU

V nové klientské zóně se můžete těšit také na pohodlnou správu kontaktních osob – tedy správu týmu a ticketovací systém pro komunikaci s našimi pracovníky.

INTEGRACE DALŠÍCH SLUŽEB

Do nové klientské zóny budeme následně integrovat další služby. Jako první to bude nová podoba CloudDNS, tedy nové napojení na naše globální anycast DNS, které opět bude klientům přístupné přes API. Následovat bude integrace CloudMailu a CDN.

 

NOVÉ PLATBY A FAKTURY (od 1. 1. 2019)

Z pohledu účetních operací dojde k relativně velké změně u faktur. Kromě přidání QR kódu bude nově od 1. ledna na faktuře pro klienta jednotný variabilní symbol, přičemž systém bude příchozí platby párovat vždy k nejstarším fakturám. Klientům to umožní nastavit trvalý příkaz.

 

 

Celý informační systém je největším zásahem do interních procesů VSHostingu od doby vzniku a jeho vývojem jsme strávili tisíce hodin. Navenek se snažíme, aby dopad na klienty byl minimální a pouze pozitivní. Interně se nám mění mnoho postupů, velká část z nich bude automatizována a budeme připraveni na podstatně větší nárůst klientů do budoucna.

Na novou klientskou zónu se můžete těšit již od 3. prosince. V průběhu prosince bude probíhat ladění, a tak prosíme o shovívavost. Budeme rádi, když nám na email marketing@vshosting.cz dáte vědět, jak se vám nová klientská zóna líbí. A už teď se můžete začít těšit na mobilní responzivní verzi, kterou připravujeme.

 

Damir Špoljarič, CEO

 

2 thoughts on “Spouštíme nový informační systém a klientskou zónu!

  1. Zdravím, nevím, jestli to úplně souvisí s úpravami na informačním systému a klientské zóny, ale chtěl bych se zeptat, jestli plánujete drobné vylepšení komunikace ohledně ticketů přes email.

    V tuto chvíli si jednotlivé zprávy nedrží správnou Message-ID a tudíž se v emailových klientech nesdružují zprávy, ohledně jednoho ticketu, k sobě, což občas bývá dosti nepřehledné.

    Díky.

    1. Dobrý den, Marku, bohužel jde o ojedinělý bug, který se objevil jen u Vašeho účtu. Vše momentálně zkoumáme a brzy Vám dáme vědět. Děkujeme za trpělivost a přejeme hezký den.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *